مشاوره و پشتیبانی : 09120467672

آموزش ساخت پی دی اف با قابلیت نمایش مدل سه بعدی

تومان35,000
ساخت پی دی اف سه بعدی
13فروش
تومان35,000

آموزش ساخت پی دی اف سه بعدی +pdf سه بعدی chevrolet camaro

نرم افزار : 3DS MAX 2014

مدرس: محسن امیدوار

کیفیت : HD

فرمت : MP4 

نحوه دریافت آموزش : دانلود با لینک مستقیم

آموزش  ساخت پی دی اف های سه بعدی + پی دی اف سه بعدی شورلت کامارو

معرفی مدرس :

PDF پی دی اف چیست ؟ 

PDF پی دی اف فرمتی است که برای کتاب های الکترونیکی استفاده می شود و نسبت به فرمت های دیگر مثل Doc برتری دارد چون وقتی از کامپیوتری به کامپیوتر دیگر انتقال می یابد نظم نوشته های آن به هم نمی ریزد.  به هر حال، در بسیاری از مواقع کسانی که فایلی را می گیرند ترجیح می دهند که فایل را به صورت PDF بگیرند، چون ممکن است در کامپیوتری که می خواهند از آن فایل استفاده کنند نرم افزار سازنده ی فایل وجود نداشته باشد.

3D PDF پی دی اف سه بعدی چیست ؟

در پی دی اف های سه بعدی علاوه بر متن تصاویر و موزیک می توانیم مدلهای سه بعدی را در کتاب های الکترونیکی بصورت بی درنگ رندر کنیم ،نورپردازی محیط را تغییر دهیم و در محیط سه بعدی بسیار ساده و روان  به گشت و گذار بپردازیم. پی دی اف سه بعدی با توجه به نیاز شما ممکنه کاربردهای مختلفی داشته باشه ،مثلا شما در زمینه هواشناسی فعالیت میکنید می توانید با استفاده از پی دی اف های سه بعدی آمارها و نقشه ها رو به صورت سه بعدی به نمایش بگذارید و در کنار مدل سه بعدی می توانید توضیحات متنی مرتبط با مدل سه بعدی  داشته باشید.

یا مثلا شما می خواهید پروژه سه بعدی خود را به زبان ساده تر  ارائه دهید و یا مثلا در زمینه معماری،طراحی صنعتی ،طراحی خودرو ،طراحی گوشی و تبلت ،طراحی هواپیما ،طراحی لباس،طراحی لوازم منزل، تلوزیون و … فعالیت می کنید می توانید در کنار تصاویر و طرح ها از مدلهای سه بعدی استفاده کنید.

به طور کلی پی دی اف های سه بعدی در اکثر سیستم عامل هایی که از نرم افزارهای پی دی اف خوان پشتیبانی می کنند قابل اجرا است،نیاز به نصب نرم افزارهای حرفه ای مانند تری دی استودیو مکس ،مایا و … برای نمایش مدل سه بعدی ندارند ،مدلهای سه بعدی با سرعت بیشتری رندر می شوند،می توانید از قابلیتهای ناوبری در محیط سه بعدی استفده کنید،به سادگی نورپردازی محیط را تغییر دهید و از امکانات پایه برای مشاهد مدل سه بعدی استفاده کنید و بسته به نیاز شما می تواند کاربردهای فراوانی داشته باشد. 

برای اجرای پی دی اف های سه بعدی باید ابتدا نرم افزار Adobe Acrobot  را نصب کنید.

  1. آواتار hanieh hajilo
    hanieh hajilo

    سلام،با تشکر از آموزش های خوبتون ،برای ارائه پروژه به کارفرما به نظر شما بهتره از پی دی اف استفاده کنم یا توینموشن؟

    • آواتار محسن امیدوار
      محسن امیدوار(مدیریت)

      سلام،خواهش میکنم،بستگی به پروژه شما داره،اگر فضاهایی مثل شهر و ساختمان دارین توینموشن انتخاب بهتری هست و علاوه بر خروجی انیمیشن می تونید خروجی واقعیت مجازی هم داشته باشین و یا یک فایل اجرایی بسازید که کارفرما بتونه تو محیط بچرخه اما اگر یک محصول به عنوان مثال مبلمان،گوشی موبایل،لپ تاپ،خودرو،یخچال و …. دارین پی دی اف سه بعدی مناسب تر هست البته برای این محصولات هم می تونید از توینموشن استفاده کنید اما برای فضاهای شهری ساخت پی دی اف سه بعدی کمی مشکل هست و بهتره از توینموشن برای این نوع پروژه ها استفاده کنید.

  2. آواتار hanieh hajilo
    hanieh hajilo

    خیلی ممنون از توضیحات کاملی که ارسال کردین.

افزودن نقد و بررسی

آیا خرید این محصول را به دیگران نیز پیشنهاد می کنید؟